*suck* så långt det blir mellan gångerna…

Ja …. det är väl bara att kopiera förra inläggets rubrik… fast nu är det ju eeevigheter sen det skrevs en rad här inne…

* smäll på fingrarna* på mig L

Men … har ni hört det förr??? … jag SKA försöka bättra mig.

 

Som vanlig händer det ju en miljon saker varje vecka… så äm em gång kommer det att komma i en vansinnig oordning… men det kan ju vara kul för den nyfikna ändå J

Ska bara kolla vad vi skrev sist så vi inte upprepar oss för mycket.

 

Det där med att det var läskigt på badet…

Det var ingenting egentligen…. Jag hade jäääätteskoj andra gången vi var där…

Jag behövde bara vänja mig lite grann J, eller så var det nog för att pappa var med.

Sedan dess har jag vadat jääättemycket – på Furran o en gång på simmstadion fär mamma badade när hon var liten o så i havet när vi hälsade på mormor när moster, fillemorbror o kusinerna var där – det var coolt, spännande lite kallt men så mysigt när alla var i o badade. Mina Kusiner hade såna konstiga stooora ögon när de var i vattnet.

 

Jag har börjat röra mig på golvet J – fast det gick bara bakåt i börjam L. Nu åkar jag frammåt men jag blir ofta arg o då går det bara bakåt…. Det går bara framåt när man snabbt ser en kul leksak som man vill åt, börjar någon säga nåt eller jag kommer på dem med att titta på mig så är det inte lika kul längre…

Nu vill jag bara stå o gå… heeeela tiden… jag håller i kanten på sängen, försöker resa mig upp själv o har testat den fina vagnen jag fick av min morbror.

 

 

Jag har varit sjuk med… mamma trodde det kunde vara tredagars eller tänder… det var enligt doktorn troligtvis någon tre eller femdagarsfeber å så var jag lite röd i halsen.

Det som mamma o pappa tyckte var värst när jag började bli frisk var att jag inte kunde sova…. Tre timmar sådär på hela natten kunde det bli- då var vi trötta allihopa…

Ja… det var vi verkligen… vi fick under natt o tidiga dagen sova i skift för att få lite sömn alls.

Det var nästan som om den lilla loppan var rädd för att somna…

Kan väl varit en liten släng av 8 månaders seperationen…?

 

Vi var på BVC . Stooora tjejen har ni sprängt vallar J

Hon hade blivit 70 cm lång o vägde nästan 8,2 kg.

 

Vad ska vi annars berätta… hmmm… vi har varit på bibblan här jämte ett par ggr o lånat en massa böcker – läsa är jätteskoj, även om det bläddras brutalt mellan sidorna J.

 

Vi får väl skriva in mer om vi kommer på nåt viktigt J vid senare tillfälle.

 

Tack för påhälsningen förresten Lucas.

Det var rooooligt att jaga dig J

 

Mamma har en massa bilder när vi åker ”båten” med J

Idag läste pappa i boken vi fick. Han läste gögt för mig o mamma…. O de bara satt o nickade… undrar vad de menar egentligen med att sätta på mig en blöja var som att få på ett par byxor på en säckpipa… jag vet inte ens vad det är…

Hoppas att det snart blir fint väder så att vi kan bada igen.

 

Kram Alla!

O gonatt… fastän jag nyss somnade ”själv” efter typ 15 minuter

Puss Puss

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar